blog z pasją pisany: podróże, marketing, historia

Kategoria: Marketing

Panuje powszechna (choć nie u wszystkich osób) opinia, że działania marketingowe w internecie to sprawa prosta i podjąć się jej może każdy, bez większej wiedzy i doświadczenia. I w takim błędnym myśleniu można tkwić bardzo długo, przynajmniej do czasu, aż człowiek nie zetknie się pierwszy raz z prawdziwym, profesjonalnym marketingiem w firmie! Wówczas podejście takiego człowieka jest weryfikowane przez dziesiątki, jeśli nie setki różnych istotnych czynników, które mogą mieć wpływ na powodzenie reklamy w internecie. Nagle się okazuje, że trzeba zwracać uwagę na możliwie największą liczbę tych czynników, a wśród nich może być usytuowanie reklamy, kolory użyte w reklamie, konkretne słowa wykorzystane w nośniku reklamy, słowa kluczowe, czy wreszcie czynniki analityczne, takie jak współczynnik odrzuceń, czy długość trwania sesji.

Dlatego, aby nie powielać błędów innych, warto sięgać po wiedzę tych, dla których marketing dla firm to codzienność od wielu, wielu lat, przez co mają oni doświadczenie w tego typu aspektach. I doświadczeniem tym się chcą dzielić z innymi. Uczynić to chcę również i ja, choć nie uważam się za eksperta, który zjadł wszystkie rozumy – po prostu, lubię się dzielić tym, co sam wiem. A skoro sam poznałem się na jakichś działaniach, czy aspektach marketingowych, to przecież moje doświadczenia mogą przydać się i Tobie. Dlatego na blogu tym chciałbym umieszczać również wartościowe porady marketingowe, które mogą Ci się przydać w codziennej działalności Twojej firmy w internecie.

WordPress PopUp Plugin