6 przykazań dobrego mailingu dla sklepu z grami
Gracz komputerowy to z jednej strony klient jak każdy inny – skłonny do dokonywania zakupów, szczególnie jeśli odrobinę go do…
Choć wiadomości email to już bardzo stara (jak na miarę internetu) forma komunikacji i posiadamy dziś wiele innych możliwości szybkiego i łatwego komunikowania się, wciąż tego typu wiadomości internetowe żyją i mają się całkiem dobrze. Wbrew częstym informacjom zwiastującym koniec email marketingu, wciąż działa on dobrze i wciąż wykazuje się wysoką skutecznością. Nawet w stosunku do innych form nowoczesnego marketingu! Dlatego email marketing to ta forma marketingu internetowego, o której nie wolno zapomnieć, która powinna być podstawą wielu biznesów prowadzonych w internecie.
Warto pamiętać, że email marketing można łączyć z innymi formami marketingu. Tak oto wysłana treść maila może wiązać się z real-time marketingiem (wysłanie wiadomości nawiązującej do bieżących wydarzeń), czy też może być elementem działań content marketingowych. W przypadku tego ostatniego, sama wiadomość może zawierać rozbudowaną wartościową informację, bądź może być formą dystrybucji treści umieszczonej w narzędziach zewnętrznych (np. blog, platforma do publikowania prezentacji, YouTube itd.).
Gracz komputerowy to z jednej strony klient jak każdy inny – skłonny do dokonywania zakupów, szczególnie jeśli odrobinę go do…