Przejdź do treści
  • FB
  • YT
  • LI
  • T
  • I

Tomasz Merwiński

blog z pasją pisany: podróże, marketing, historia

Kategoria: Marketing

Studium przypadku: dlaczego nie zawsze warto blokować użytkowników w mediach społecznościowych?

Wrzesień 6, 2020 Tomasz MerwińskiCzytelnia

Użytkownik zwrócił ci uwagę komentarzem pod materiałem udostępnionym przez ciebie w mediach społecznościowych, że ów materiał zawiera błąd? Blokowanie takiego użytkownika to prawdopodobnie najgorsze, co możesz w tym przypadku uczynić. A nie jest to sytuacja[…]

Kontynuuj czytanie …

Promocja wideo turystyki w czasach koronawirusa

Lipiec 5, 2020Lipiec 6, 2020 Tomasz MerwińskiCzytelnia

Przez światową pandemię koronawirusa SARS-CoV2 światowa gospodarka wstrzymała oddech, odcinając tym samym dopływ tlenu dla wielu różnych branż. Ze względu na zamknięte granice i przymus pozostawania w domach, bardzo mocno odczuła to światowa turystyka. Dziś[…]

Kontynuuj czytanie …

Koniec konkursu internetowego. A co potem?

Maj 21, 2020Maj 21, 2020 Tomasz MerwińskiCzytelnia

Koniec konkursu internetowego. A co potem? Wiele osób skupia się na tym, jak zorganizować konkurs np. w mediach społecznościowych, rozkładając na części pierwsze związane z tym wszelkie aspekty prawne, marketingowe, socjologiczne… A gdy konkurs jest[…]

Kontynuuj czytanie …

8 pomysłów na posty produktowe

Styczeń 19, 2020 Tomasz MerwińskiCzytelnia

Masz w zanadrzu całą gamę produktów, ale już brakuje Ci tchu i pomysłów, jak je pokazywać w mediach społecznościowych, aby nie były to tylko kolejne posty w stylu: “oto nasz produkt”? Nie przejmuj się, każdemu[…]

Kontynuuj czytanie …

Pokaz Cannes Lions 2019 w Multikinie

Grudzień 15, 2019 Tomasz MerwińskiCzytelnia

Na początku grudnia, w sieci kin Multikino, odbył się wyjątkowy seans – mianowicie seans, w trakcie którego wyświetlono tylko i wyłącznie reklamy. I nic więcej. Ale zarazem “aż” tyle, bo w końcu mowa tutaj o[…]

Kontynuuj czytanie …

3 kluczowe błędy popełniane przy projektowaniu przydrożnych billboardów

Wrzesień 16, 2018 Tomasz MerwińskiCzytelnia

Jako marketingowiec, często zwracam uwagę na rozmaite reklamy. Zarówno na te w internecie, jak i na te w przestrzeni poza-wirtualnej, by zainspirować się nimi lub w duchu ocenić atrakcyjność tychże właśnie komunikatów marketingowych. Po godzinach[…]

Kontynuuj czytanie …

Czym jest engagement bait i jak go uniknąć?

Sierpień 31, 2018 Tomasz MerwińskiCzytelnia

Choć Facebook od dawna komunikuje swoją niechęć do różnego rodzaju działań skupiających się na „naciąganiu” użytkowników na kliknięcia, reakcje pod postami, komentarze, udostępnienia itp. to wbrew temu ogromna liczba stron i osób, które w ten[…]

Kontynuuj czytanie …

Dlaczego warto zadbać o dobre opisy produktów w e-sklepie?

Lipiec 12, 2018Styczeń 19, 2020 Tomasz MerwińskiCzytelnia

Z roku na rok e-commerce ma się w Polsce i na świecie coraz lepiej. Ludzie coraz chętniej kupują za pośrednictwem internetu, a więc i sklepy coraz chętniej przenoszą swoją ofertę do wirtualnego świata. Większość branż[…]

Kontynuuj czytanie …

Jak połączyć marketing treści z real-time marketingiem?

Styczeń 13, 2018 Tomasz MerwińskiCzytelnia

Content marketing (marketing treści) oraz real-time marketing (marketing czasu rzeczywistego) mogą pokrywać się w sferze działań polegających na tworzeniu i dostarczaniu odbiorcom treści, jednak bez wątpienia są to różne, a nawet i na swój sposób[…]

Kontynuuj czytanie …

3 możliwości, jakie daje wielojęzyczny post na Facebooku

Październik 16, 2017 Tomasz MerwińskiCzytelnia

Tworzenie postów wielojęzycznych to przede wszystkim znaczne ułatwienie w pracy dla tych stron, które swoje komunikaty kierują na Facebooku jednocześnie do wielu narodowości. Nie muszą one w ten sposób tworzyć kilku osobnych fanpage’y, każdy w[…]

Kontynuuj czytanie …

3 podwójne korzyści ze współpracy z influencerem

Lipiec 31, 2017 Tomasz MerwińskiCzytelnia

Marketing z wykorzystaniem tzw. influencerów ma taki sam cel, jak każdy inny rodzaj marketingu. Mianowicie, ma on za zadanie skłonić odbiorców reklamy do wykonania pewnej czynności, czy też do zmiany ich stosunku do jakiejś sprawy,[…]

Kontynuuj czytanie …

6 przykazań dobrego mailingu dla sklepu z grami

Czerwiec 8, 2016 Tomasz MerwińskiCzytelnia

Gracz komputerowy to z jednej strony klient jak każdy inny – skłonny do dokonywania zakupów, szczególnie jeśli odrobinę go do tego zachęcimy. Z drugiej zaś strony to konsument na swój sposób specyficzny – operujący nierzadko[…]

Kontynuuj czytanie …

O czym pamiętać przy marketingu szeptanym?

Maj 4, 2016Grudzień 4, 2016 Tomasz MerwińskiCzytelnia

Nie ma znaczenia raport czyjego autorstwa przywołam, gdyż wszelkie badania marketingowe zbiegają się we wspólny punkt na konsumenckiej mapie. Mianowicie wszystkie one dobitnie udowadniają, że ludzie przy podejmowaniu decyzji klienckich w znacznej mierze kierują się[…]

Kontynuuj czytanie …

Jak przygotować promocję gier wykorzystując premierę filmu Batman v Superman?

Marzec 4, 2016Marzec 4, 2016 Tomasz MerwińskiCzytelnia

O tym, że premiera głośnego filmu może wpłynąć na zachowania rynkowe graczy komputerowych pisałem już w jednym z moich artykułów. Tym razem jednak chcę pokazać, jak przygotować tego typu akcję marketingową na konkretnym przykładzie. W[…]

Kontynuuj czytanie …

Jakie niebranżowe wydarzenia można wykorzystać do promocji gier?

Marzec 4, 2016 Tomasz MerwińskiCzytelnia

Premiera gry komputerowej to najpopularniejsze wydarzenie służące promocji danego tytułu. Jednak kampanie marketingowe w twoim sklepie z grami wcale nie muszą być ograniczone tylko do tej jednej daty. Wręcz przeciwnie, wykorzystuj każdą nadarzającą się okazję,[…]

Kontynuuj czytanie …

Znaczenie marketingowe wpisu na Wikipedii

Styczeń 26, 2016Grudzień 4, 2016 Tomasz MerwińskiCzytelnia

Wikipedia jest darmową internetową encyklopedią, która w swój specyficzny sposób naśladuje encyklopedię komercyjną. I ponieważ tworzą ją internauci, zazwyczaj pasjonaci opisywanych tematów, którzy nawet nie muszą być zarejestrowani w systemie Wikipedii, a na dodatek nad publikacjami[…]

Kontynuuj czytanie …

6 rzeczy, których marketingowiec może nauczyć się z plakatów wojennych

Styczeń 10, 2016 Tomasz MerwińskiCzytelnia

Zadaniem marketingowca jest skłonienie adresatów tworzonych przez siebie treści do podjęcia określonych działań. Nie ma znaczenia, czy celem jest zachęcenie odbiorców do dokonania zakupów, namówienie do zmiany dotychczasowych zachowań, czy przekazanie im pewnej istotnej wiedzy,[…]

Kontynuuj czytanie …

7 karygodnych błędów popełnianych w Mediach Społecznościowych

Październik 27, 2015Styczeń 19, 2020 Tomasz MerwińskiCzytelnia

Tak jak ogromnym błędem jest ignorowanie siły mediów społecznościowych, tak równie niewybaczalne może być wykonanie jednego z wielu potknięć, jakie często pojawiają się przy administrowaniu i redagowaniu różnych fanpage’y. I, co jest ważne, bardzo często[…]

Kontynuuj czytanie …

Filozofia tworzenia dobrych infografik

Wrzesień 2, 2015 Tomasz MerwińskiCzytelnia

Infografiki są doskonałym sposobem na ekspresowe przedstawienie skondensowanych informacji. Mogą być także skuteczną metodą na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów, bądź czytelników i zainteresowanie ich swoją marką, produktem, czy usługą. Jednak stworzenie dobrze wyglądającej infografiki nie[…]

Kontynuuj czytanie …
  • Strona główna
  • Mapa podróży
  • Podróże
    • Albania
    • Anglia
    • Belgia
    • Bośnia i Hercegowina
    • Chorwacja
    • Czarnogóra
    • Czechy
    • Grecja
    • Hiszpania
    • Litwa
    • Macedonia
    • Meksyk
    • Niemcy
    • Polska
    • Portugalia
    • Serbia
    • Słowenia
    • Syria
    • Turcja
    • Ukraina
    • Węgry
  • Czytelnia
    • Proza
    • Poezja
    • Podróże
    • Historia
    • Polityka
    • Marketing
    • Recenzje filmów
    • Recenzje książek
    • Relacje
  • Portfolio
    • Doświadczenie
    • Nagrody
    • Oferta
  • Współpraca
  • Autor
    • O mnie
    • Kontakt
    • Polityka prywatności
Dumnie wspierane przez WordPressa | Szablon: Oblique by Themeisle.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności