TWORZĘ. KREUJĘ.


ARTYKUŁY | ESEJE | FELIETONY | REPORTAŻE | BLOGI

Umiejętność wyśmienitego operowania słowem jest sztuką trudną, ale dającą wiele przyjemności zarówno osobie, która owe słowa obrabia niczym diament, jak i osobie, która ów diament później ogląda. Bo nie ma nic przyjemniejszego, niż ciekawie napisany artykuł, bez względu na to, czy jest to esej, felieton, czy reportaż, bez względu na to, czy jest to tekst o podróżach, o kulturze, sztuce, czy historii. Dla mnie nie ma znaczenia o czym piszę. Zawsze piszę doskonałe stylistycznie, przyjemnie czytające się i niezwykle wartościowe merytorycznie artykuły. Jeśli szukasz Mistrza Słowa to właśnie go znalazłeś.

——————————————————————————————-

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE | MARKETING SZEPTANY

Coraz popularniejsze na świecie Social Media (czyli w Polsce: Media Społecznościowe), takie jak Facebook, Google+, Twitter, Blip, YouTube, Vimeo i inne, pełnią coraz ważniejszą rolę nie tylko w życiu zwykłych użytkowników internetu, ale i w szeroko pojętym marketingu. Popularne wśród e-społeczności określenie „jeśli nie masz konta na Facebooku to nie istniejesz” w coraz większym stopniu odpowiada prawdzie również względem firm. Jeśli jakaś marka nie szuka swojego miejsca w tej sferze internetu to de facto rezygnuje z ogromnego potencjału, z niezwykłych możliwości, jakie dają Social Media. Jako administrator i redaktor z bogatym, wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu rozmaitych fanpage`y posiadam sporą wiedzę na temat funkcjonowania różnych portali społecznościowych, a dzięki temu potrafię jak najlepiej wykorzystać ich potencjał i możliwości.

——————————————————————————————-

SCENARIUSZE DO REKLAM, FILMÓW I GIER

W świecie, w którym konsumenci są coraz bardziej wymagający, nie ma znaczenia, czy chcesz się zareklamować w radio, telewizji, w gazecie, na billboardach, nie ma znaczenia, czy tworzysz film, czy też grę komputerową. Istotne jest tylko to, że potrzebujesz na prawdę dobrego scenariusza! Takiego, który na swój sposób poruszy widza lub gracza, zaintryguje go, wprawi w zadumę, trafi głęboko do jego serca i pozostanie tam na długo. Ja uwielbiam oddziaływać na ludzką wyobraźnię i duszę. Dlatego wiem, jak napisać dobry scenariusz. Na prawdę dobry scenariusz.

——————————————————————————————-

NAMING | NAZEWNICTWO | HASŁA | SLOGANY

Często identyfikujemy się z konkretnymi słowami. Niekiedy jest to nazwa marki, innym razem mniej lub bardziej utarty slogan. Ale zawsze jest to jakieś słowo. Lub ich ściśle określony układ. Jeśli i Ty szukasz słowa lub zestawu słów, z którymi będziesz się mógł utożsamiać, które będą wywoływały u Ciebie poczucie dumy, z którymi będą identyfikowali się Twoi klienci… to ja to słowo dla Ciebie wydobędę z czeluści pomysłowości, z otchłani kreatywności.

——————————————————————————————-

KOREKTA | REDAKCJA

Posiadasz tekst, lecz nie masz pewności, czy jest on napisany prawidłowo? A może chcesz, aby lepiej się go czytało? Chcesz zmian? Ja Ci tę zmianę dam – na lepsze! I nie mówię tu tylko i wyłącznie o poprawie błędów, zarówno ortograficznych, słownikowych, jak i interpunkcyjnych, ale o poprawie stylu, w którym napisany będzie ów tekst. Oczywiście zakres mojej ingerencji w tekst określasz Ty, ale pamiętaj, że bez względu na to, jak głębokich zmian dokonam w tekście źródłowym, nigdy nie zaznasz umniejszenia zawartości merytorycznej artykułu.

——————————————————————————————-

POZYCJONOWANIE STRON | DZIAŁANIA SEO

W czasach, gdy zarówno najbardziej prozaicznych, jak i najbardziej poważnych kwestii szukamy na łamach internetu, ważne jest, aby jak najwyżej plasować się w wynikach wyszukiwania takich portali jak Google, Yahoo i inne. Większość użytkowników nie zagląda na dalsze strony z wynikami wyszukiwania niż pierwsza. Większość użytkowników wchodzi tylko na pierwszych kilka zaproponowanych mu stron. „Większość” znaczy zwykle „dużo”. Jeśli więc nie potrafisz się odnaleźć na określone frazy w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania, a chciałbyś to zmienić, lecz nie wiesz jak – to znaczy, że musisz ze mną podzielić się swoim problemem. Wspólnie go rozwiążemy.

——————————————————————————————-

STRONY WWW | FANPAGE

W kontaktach międzyludzkich zwykle najważniejsze jest pierwszych kilka sekund znajomości. To na podstawie krótkiej i pobieżnej obserwacji człowiek ocenia obserwowany obiekt. Podobnie jest ze stronami internetowymi, czy fanpage`ami na łamach Mediów Społecznościowych. Jeśli nie posiadasz takowej strony, bądź prezentuje się ona niezbyt estetycznie, to znaczy, że potrzebujesz poważnych zmian. Tak, aby użytkownicy nie tylko chętniej pozostawali dłużej na Twojej stronie www, ale także by chętniej wybierali Twoje produkty lub usługi. Ale to już jest kwestia pierwszych kilku sekund waszego kontaktu wzrokowego…

——————————————————————————————-

MAILINGI | NEWSLETTERY

Choć email należy do jednych z najstarszych kanałów komunikacji w internecie, to jednak wciąż pozostaje w powszechnym użytku. Jest wręcz podstawowym narzędziem każdego internauty. Mailingi należą też nieustannie do najskuteczniejszych kanałów sprzedażowych w internecie, dlatego warto zadbać o ich właściwą treść oraz wygląd.

——————————————————————————————-

SKRYPTY ROZMÓW TELEFONICZNYCH

Ważne jest zarówno to, co mówimy oraz w jaki sposób mówimy. Jeśli często prowadzisz rozmowy telefoniczne, często pozyskujesz klientów, negocjujesz z nimi, rozmawiasz, dyskutujesz – to znaczy, że potrzebujesz odpowiedniego „schematu”, który pozwoli Ci utrzymać rozmowę na wysokim poziomie oraz na dobrym torze. Który pozwoli osiągnąć Ci sukces. Posiadając odpowiednie doświadczenie w tej kwestii wiem, jak powinien wyglądać oraz jak stworzyć dobry skrypt rozmowy telefonicznej.

——————————————————————————————-

TESTY I RECENZJE

Dobra recenzja to taka, która dostrzega zarówno dobre, jak i złe strony książki, filmu, gry, czy innego dowolnego produktu. To jest ważne, aby dostrzegać potencjał tam, gdzie on istnieje, a także zmarnowane możliwości, tam gdzie zostały one… zmarnowane. Ale do tego potrzebny jest również żywy, realny kontakt z danym produktem – czy to organoleptyczny, czy wzrokowy, czy to wejdziemy z czymś w interakcję, czy będziemy jedynie biernymi odbiorcami – to nie ma większego znaczenia. Bo tak czy inaczej zawsze musimy być czujnymi obserwatorami otaczającej nas rzeczywistości. I musimy potrafić podać tę rzeczywistość na talerzu. Krojąc ją kawałek po kawałku.

——————————————————————————————-

KREACJA WIZERUNKU

To, jak bardzo ważny jest plan, czy też strategia, a następnie jej skuteczne i konsekwentne realizowanie przy kreacji wizerunku, czy to firmy, czy to marki, czy też osobowości, wie każdy, kto osiągnął sukces. Ci, którzy ów sukces chcą dopiero osiągnąć, muszą intensywnie zastanowić się nad dobraniem odpowiedniej strategii. Lub nad zleceniem tego komuś, kto się na tym doskonale zna. Nie ma tutaj znaczenia, czy jesteś politykiem, biznesmenem, artystą, czy kimkolwiek innym, wspólnie znajdziemy najlepszą drogę do tego, by Twój wizerunek miał taki kształt, o jakim marzysz. Musisz mi tylko zaufać.

——————————————————————————————-

SZKOLENIA Z ZAKRESU MARKETINGU

Nieustanna nauka jest podstawą sukcesu. Dlatego warto pozyskiwać wiedzę, która przydaje się w budowaniu wizerunku własnego, czy też marki. Wszystko po to, aby wciąż się piąć w górę i stawiać sobie coraz wyżej poprzeczkę. Warto się jednak uczyć od innych, aby nie popełniać tych błędów, których można łatwo i skutecznie uniknąć. A także tych błędów, które są trudne do wykrycia na pierwszy rzut oka.