blog z pasją pisany: podróże, marketing, historia

Tag: Real-time marketing

Real-time marketing może być bardzo skutecznym narzędziem działań marketingowych, szczególnie w internecie, gdzie tego typu działania można wprowadzić szybko, osiągając błyskawicznie spore zasięgi. Niestety, samo wymyślenie akcji w ramach RTM nie jest łatwe, bowiem wymaga błyskotliwej pomysłowości w krótkim czasie. Warto jednak w tego typu działania się angażować.

Oczywiście real-time marketing powinien łączyć się z innymi działaniami – np. z działaniami w mediach społecznościowych (tzw. social media marketing). Wystarczy stworzyć odpowiedni post na Facebooku, czy Instagramie, nawiązujący do bieżących wydarzeń. Ale może być to również email wysłany do grupy subskrybentów (tzw. email marketing), czy generalnie akcja marketingowa, np. promocja produktowa. Wszystko zależy od kreatywności i możliwości marketingowych działu marketingu.

Są też pewnego rodzaju działania, które pozwalają na swój sposób przygotować i zaplanować działania związane z real-time marketingiem. Oczywiście w ograniczonym zakresie, bo nie wszystko da się przewidzieć.