Ludzkie błędy Sztucznej Inteligencji
Istnieją różne rodzaje sztucznej inteligencji – wiele z nich z testem Turinga poradzi sobie bez zająknięcia. SI coraz lepiej symuluje…
Panuje powszechna (choć nie u wszystkich osób) opinia, że działania marketingowe w internecie to sprawa prosta i podjąć się jej może każdy, bez większej wiedzy i doświadczenia. I w takim błędnym myśleniu można tkwić bardzo długo, przynajmniej do czasu, aż człowiek nie zetknie się pierwszy raz z prawdziwym, profesjonalnym marketingiem w firmie! Wówczas podejście takiego człowieka jest weryfikowane przez dziesiątki, jeśli nie setki różnych istotnych czynników, które mogą mieć wpływ na powodzenie reklamy w internecie. Nagle się okazuje, że trzeba zwracać uwagę na możliwie największą liczbę tych czynników, a wśród nich może być usytuowanie reklamy, kolory użyte w reklamie, konkretne słowa wykorzystane w nośniku reklamy, słowa kluczowe, czy wreszcie czynniki analityczne, takie jak współczynnik odrzuceń, czy długość trwania sesji.
Dlatego, aby nie powielać błędów innych, warto sięgać po wiedzę tych, dla których marketing dla firm to codzienność od wielu, wielu lat, przez co mają oni doświadczenie w tego typu aspektach. I doświadczeniem tym się chcą dzielić z innymi. Uczynić to chcę również i ja, choć nie uważam się za eksperta, który zjadł wszystkie rozumy – po prostu, lubię się dzielić tym, co sam wiem. A skoro sam poznałem się na jakichś działaniach, czy aspektach marketingowych, to przecież moje doświadczenia mogą przydać się i Tobie. Dlatego na blogu tym chciałbym umieszczać również wartościowe porady marketingowe, które mogą Ci się przydać w codziennej działalności Twojej firmy w internecie.
Istnieją różne rodzaje sztucznej inteligencji – wiele z nich z testem Turinga poradzi sobie bez zająknięcia. SI coraz lepiej symuluje…
Na pierwszy rzut oka marketing nie ma nic wspólnego z wojskiem. A szczególnie z elitarnymi oddziałami specjalnymi. A tymczasem jest…
Skoro każdy człowiek jest inny to i uczestnicy konkursów są różni. Na szczęście, ze względu na pewne wspólne cechy możemy…
Użytkownik zwrócił ci uwagę komentarzem pod materiałem udostępnionym przez ciebie w mediach społecznościowych, że ów materiał zawiera błąd? Blokowanie takiego…
Przez światową pandemię koronawirusa SARS-CoV2 światowa gospodarka wstrzymała oddech, odcinając tym samym dopływ tlenu dla wielu różnych branż. Ze względu…
Koniec konkursu internetowego. A co potem? Wiele osób skupia się na tym, jak zorganizować konkurs np. w mediach społecznościowych, rozkładając…
Masz w zanadrzu całą gamę produktów, ale już brakuje Ci tchu i pomysłów, jak je pokazywać w mediach społecznościowych, aby…
Na początku grudnia, w sieci kin Multikino, odbył się wyjątkowy seans – mianowicie seans, w trakcie którego wyświetlono tylko i…
Jako marketingowiec, często zwracam uwagę na rozmaite reklamy. Zarówno na te w internecie, jak i na te w przestrzeni poza-wirtualnej,…
Choć Facebook od dawna komunikuje swoją niechęć do różnego rodzaju działań skupiających się na „naciąganiu” użytkowników na kliknięcia, reakcje pod…
Z roku na rok e-commerce ma się w Polsce i na świecie coraz lepiej. Ludzie coraz chętniej kupują za pośrednictwem…
Content marketing (marketing treści) oraz real-time marketing (marketing czasu rzeczywistego) mogą pokrywać się w sferze działań polegających na tworzeniu i…
Tworzenie postów wielojęzycznych to przede wszystkim znaczne ułatwienie w pracy dla tych stron, które swoje komunikaty kierują na Facebooku jednocześnie…
Marketing z wykorzystaniem tzw. influencerów ma taki sam cel, jak każdy inny rodzaj marketingu. Mianowicie, ma on za zadanie skłonić…
Gracz komputerowy to z jednej strony klient jak każdy inny – skłonny do dokonywania zakupów, szczególnie jeśli odrobinę go do…
Nie ma znaczenia raport czyjego autorstwa przywołam, gdyż wszelkie badania marketingowe zbiegają się we wspólny punkt na konsumenckiej mapie. Mianowicie…
O tym, że premiera głośnego filmu może wpłynąć na zachowania rynkowe graczy komputerowych pisałem już w jednym z moich artykułów….
Premiera gry komputerowej to najpopularniejsze wydarzenie służące promocji danego tytułu. Jednak kampanie marketingowe w twoim sklepie z grami wcale nie…
Wikipedia jest darmową internetową encyklopedią, która w swój specyficzny sposób naśladuje encyklopedię komercyjną. I ponieważ tworzą ją internauci, zazwyczaj pasjonaci opisywanych…
Zadaniem marketingowca jest skłonienie adresatów tworzonych przez siebie treści do podjęcia określonych działań. Nie ma znaczenia, czy celem jest zachęcenie…